ارقى شباب على النت

الدندراوي يرحب بك زائرنا الكريم
وهدفنا هو رضائكم





انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

ارقى شباب على النت

الدندراوي يرحب بك زائرنا الكريم
وهدفنا هو رضائكم



ارقى شباب على النت

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
ارقى شباب على النت

عام


+8
الفرعون العاشق
elmagroh
شروق
عبدالفتاح نصر
مملكه الحب(LOVE 4 EVER)
زينب
ابوسيف
الدندراوي
12 مشترك

    استفتاء على واجهة المنتدى

    تصويت

    موافق او غير موافق

    [ 12 ]
    استفتاء على واجهة المنتدى Untitl1050%استفتاء على واجهة المنتدى Untitl10 [50%] 
    [ 11 ]
    استفتاء على واجهة المنتدى Untitl1046%استفتاء على واجهة المنتدى Untitl10 [46%] 
    [ 1 ]
    استفتاء على واجهة المنتدى Untitl104%استفتاء على واجهة المنتدى Untitl10 [4%] 

    مجموع عدد الأصوات: 24
    الدندراوي
    الدندراوي
    مدير عام


    استفتاء على واجهة المنتدى Qatarw.com_569275862
    عدد المساهمات : 1508
    نقاط : 2160
    السٌّمعَة : 87
    تاريخ التسجيل : 24/10/2010
    العمر : 50
    الموقع : الكويت

    استفتاء على واجهة المنتدى Empty استفتاء على واجهة المنتدى

    مُساهمة من طرف الدندراوي الثلاثاء مايو 10, 2011 5:51 pm

    يا شباب انتم اخترتم اني اغير واجهة المنتدى

    وانا تحقيقا لرغبة الجميع نزلت الموضوع وعامل عليه استفتاء

    وارجو من الجميع المشاركة في هذا الاستفتاء



    استفتاء على واجهة المنتدى Qatarw.com_1318885319



    _________________
    استفتاء على واجهة المنتدى Qatarw.com_1915556392
    ابوسيف
    ابوسيف
    عضو مميز
    عضو مميز


    استفتاء على واجهة المنتدى Qatarw.com_1340359021
    عدد المساهمات : 286
    نقاط : 315
    السٌّمعَة : 17
    تاريخ التسجيل : 29/04/2011
    العمر : 50

    استفتاء على واجهة المنتدى Empty رد: استفتاء على واجهة المنتدى

    مُساهمة من طرف ابوسيف الثلاثاء مايو 10, 2011 5:55 pm

    بالتوفيق إن شاء الله


    عدل سابقا من قبل ابوسيف في الثلاثاء مايو 10, 2011 6:14 pm عدل 2 مرات
    الدندراوي
    الدندراوي
    مدير عام


    استفتاء على واجهة المنتدى Qatarw.com_569275862
    عدد المساهمات : 1508
    نقاط : 2160
    السٌّمعَة : 87
    تاريخ التسجيل : 24/10/2010
    العمر : 50
    الموقع : الكويت

    استفتاء على واجهة المنتدى Empty رد: استفتاء على واجهة المنتدى

    مُساهمة من طرف الدندراوي الثلاثاء مايو 10, 2011 6:01 pm

    ملاحظة للاخوة عندما تضغط على اي خيار انت موافق عليه لابد ان تضغط على ارسال التصويت


    _________________
    استفتاء على واجهة المنتدى Qatarw.com_1915556392
    زينب
    زينب
    عضو مميز
    عضو مميز


    عدد المساهمات : 77
    نقاط : 79
    السٌّمعَة : 2
    تاريخ التسجيل : 03/11/2010
    العمر : 27

    استفتاء على واجهة المنتدى Empty رد: استفتاء على واجهة المنتدى

    مُساهمة من طرف زينب الأربعاء مايو 11, 2011 6:50 am

    انا صوت
    فعلا انا مبسوطه بالديمقراطيه واروح الرياضيه
    انا حاسه ان فعلا احنا اسره واحده
    شكرا لك يا دندراوي لاحترامك لراي الاخرين
    مملكه الحب(LOVE 4 EVER)
    مملكه الحب(LOVE 4 EVER)
    عضو مميز
    عضو مميز


    استفتاء على واجهة المنتدى Qatarw.com_820609621
    عدد المساهمات : 363
    نقاط : 424
    السٌّمعَة : 86
    تاريخ التسجيل : 02/11/2010
    العمر : 31
    الموقع : boy3984@yahoo.com

    استفتاء على واجهة المنتدى Empty رد: استفتاء على واجهة المنتدى

    مُساهمة من طرف مملكه الحب(LOVE 4 EVER) الأربعاء مايو 11, 2011 9:37 am

    على بركه الله يامدير
    يامدلعنا


    _________________
    استفتاء على واجهة المنتدى 0017
    ابوسيف
    ابوسيف
    عضو مميز
    عضو مميز


    استفتاء على واجهة المنتدى Qatarw.com_1340359021
    عدد المساهمات : 286
    نقاط : 315
    السٌّمعَة : 17
    تاريخ التسجيل : 29/04/2011
    العمر : 50

    استفتاء على واجهة المنتدى Empty رد: استفتاء على واجهة المنتدى

    مُساهمة من طرف ابوسيف الأربعاء مايو 11, 2011 9:41 am

    ياريت كل الناس تشارك
    علشان نحس بالديمقراطية
    لانى نسيت شكلها ولونها وطعمها
    عبدالفتاح نصر
    عبدالفتاح نصر
    عضو نشط
    عضو نشط


    عدد المساهمات : 6
    نقاط : 4
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 12/05/2011

    استفتاء على واجهة المنتدى Empty رد: استفتاء على واجهة المنتدى

    مُساهمة من طرف عبدالفتاح نصر الخميس مايو 12, 2011 12:31 pm

    ازجو الرجوع الى الاستيل القديم من فضلك
    شروق
    شروق
    مراقب عام
    مراقب عام


    استفتاء على واجهة المنتدى Qatarw.com_378500351



    استفتاء على واجهة المنتدى Qatarw.com_178691187


    عدد المساهمات : 1665
    نقاط : 2372
    السٌّمعَة : 111
    تاريخ التسجيل : 06/11/2010

    استفتاء على واجهة المنتدى Empty رد: استفتاء على واجهة المنتدى

    مُساهمة من طرف شروق الخميس مايو 12, 2011 1:15 pm

    يا عبده من فات قديموا ته

    خليى القديمه احسن مع احترامى لرئي الجميع


    وده رايى انا


    _________________

    استفتاء على واجهة المنتدى Qatarw.com_868087518

    استفتاء على واجهة المنتدى 161
    الدندراوي
    الدندراوي
    مدير عام


    استفتاء على واجهة المنتدى Qatarw.com_569275862
    عدد المساهمات : 1508
    نقاط : 2160
    السٌّمعَة : 87
    تاريخ التسجيل : 24/10/2010
    العمر : 50
    الموقع : الكويت

    استفتاء على واجهة المنتدى Empty رد: استفتاء على واجهة المنتدى

    مُساهمة من طرف الدندراوي الخميس مايو 12, 2011 2:49 pm

    انا يا جماعة مع راي الاغلبيه
    وانا تحت امركم


    _________________
    استفتاء على واجهة المنتدى Qatarw.com_1915556392
    elmagroh
    elmagroh
    نائب المدير العام
    نائب المدير العام


    استفتاء على واجهة المنتدى Qatarw.com_1111519285
    عدد المساهمات : 1294
    نقاط : 1478
    السٌّمعَة : 36
    تاريخ التسجيل : 28/10/2010
    العمر : 31
    الموقع : elmagrohbobb@yahoo.com

    استفتاء على واجهة المنتدى Empty رد: استفتاء على واجهة المنتدى

    مُساهمة من طرف elmagroh الجمعة مايو 13, 2011 6:36 am

    ايه ياشروق الاستايل الجديد مش عاجبك ولا ايه

    علي رأي المثل من نسي قديمه تاه

    بس التغير للأفضل يكون هو الأحسن

    ولا ايه
    بس انا في رأي الاستايل الجديد جميل

    وفيه حاجات الاستايل ده مش موجوده فيه


    _________________
    استفتاء على واجهة المنتدى 38473699
    الفرعون العاشق
    الفرعون العاشق
    مراقب عام
    مراقب عام


    استفتاء على واجهة المنتدى Qatarw.com_1111519285
    عدد المساهمات : 764
    نقاط : 892
    السٌّمعَة : 44
    تاريخ التسجيل : 31/10/2010
    العمر : 34
    الموقع : engelraway@yahoo.com

    استفتاء على واجهة المنتدى Empty رد: استفتاء على واجهة المنتدى

    مُساهمة من طرف الفرعون العاشق الجمعة مايو 13, 2011 10:55 am

    والله يا ابو محمد التغير واجب بجد
    وياريت يكون التنين الملتهب
    احنا شفناه علي المنتدي وكان جامد


    _________________
    احبك
    يا من سرق قلبي مني
    يا من غير لي حياتي
    يا من احببته من كل قلبي
    يا من قادني الى الخيال
    حبيبي..
    أهديتك قلبي وروحي
    وبين ظلوعي اسكنتك
    ورسمت معك احلامي
    ووعودي

    استفتاء على واجهة المنتدى Qatarw.com_452905689
    ابوسيف
    ابوسيف
    عضو مميز
    عضو مميز


    استفتاء على واجهة المنتدى Qatarw.com_1340359021
    عدد المساهمات : 286
    نقاط : 315
    السٌّمعَة : 17
    تاريخ التسجيل : 29/04/2011
    العمر : 50

    استفتاء على واجهة المنتدى Empty رد: استفتاء على واجهة المنتدى

    مُساهمة من طرف ابوسيف الجمعة مايو 13, 2011 11:15 am

    اشجع كل من شارك فى الاستفتاء
    سواء بنعم أو لا
    لأن ذلك يعمق فينا الاخلاص والديمقراطية
    أنا عن نفسى مع عدم تغيير الاستيل
    لارتباطى به نغسيا لأنه هو الشكل
    الذى وجدت به صديقى العزيز ابو محمد بعد 10 سنوات
    فهذا الشكل له ذكرى خاصة معى
    وفى نفس الوقت احترم واقدر اصحاب التغيير
    المهم ان نرحب ونحترم وجهات النظر
    خالص تقديرى
    الدندراوي
    الدندراوي
    مدير عام


    استفتاء على واجهة المنتدى Qatarw.com_569275862
    عدد المساهمات : 1508
    نقاط : 2160
    السٌّمعَة : 87
    تاريخ التسجيل : 24/10/2010
    العمر : 50
    الموقع : الكويت

    استفتاء على واجهة المنتدى Empty رد: استفتاء على واجهة المنتدى

    مُساهمة من طرف الدندراوي الجمعة مايو 13, 2011 5:00 pm

    شكرا لكم جميعا يا جماعه
    وشكرا لك يا نصر يا صديق عمري على المجاملة الحلوه
    وانا رائي في الموضوع
    اوافق على التغيير
    ولا اوافق على التغيير
    واوافق على تعديل التغيير
    بمعنى اني انا تحت امركم والحكم في الموضوع هو التصويت
    وبكده يبقى ما ظلمنا حد لاني بجد انا باحترم وجهات نظر الشباب لانهم هما جيل المستقبل
    ولازم نعودهم على الحريه في التعبير عن الراي


    _________________
    استفتاء على واجهة المنتدى Qatarw.com_1915556392
    عاشق الرومانسيه
    عاشق الرومانسيه
    عضو مميز
    عضو مميز


    عدد المساهمات : 38
    نقاط : 40
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 07/04/2011
    العمر : 46
    الموقع : مصر

    استفتاء على واجهة المنتدى Empty رد: استفتاء على واجهة المنتدى

    مُساهمة من طرف عاشق الرومانسيه السبت مايو 14, 2011 11:36 am

    توكل على الله وغير شعار جميل

    وارى انا بخمسين على البركة
    الولد الشقي
    الولد الشقي
    عضو مميز
    عضو مميز


    استفتاء على واجهة المنتدى Qatarw.com_1891235356
    عدد المساهمات : 220
    نقاط : 318
    السٌّمعَة : 13
    تاريخ التسجيل : 23/11/2010

    استفتاء على واجهة المنتدى Empty رد: استفتاء على واجهة المنتدى

    مُساهمة من طرف الولد الشقي الأحد مايو 15, 2011 12:33 am

    انا اريد التغير بعد اذن الكل
    اميره القلوب
    اميره القلوب
    عضو مميز
    عضو مميز


    عدد المساهمات : 18
    نقاط : 34
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 13/11/2010

    استفتاء على واجهة المنتدى Empty رد: استفتاء على واجهة المنتدى

    مُساهمة من طرف اميره القلوب الأحد مايو 15, 2011 1:03 am

    غير يا مدير
    علي بركه الله
    ماتريكس
    ماتريكس
    عضو مميز
    عضو مميز


    عدد المساهمات : 45
    نقاط : 46
    السٌّمعَة : 3
    تاريخ التسجيل : 28/10/2010
    الموقع : egypt

    استفتاء على واجهة المنتدى Empty رد: استفتاء على واجهة المنتدى

    مُساهمة من طرف ماتريكس الأحد مايو 15, 2011 2:50 pm

    السلام عليكم

    ازيكم ياشباب هو التغيير واجب بس مش دلوقتي

    يعني نصبر شوية حتي الامور تتعدل
    ويمكن المدير مش فاضي اليومي دول

    اعزروه


    0000000000000000

      الوقت/التاريخ الآن هو الأحد نوفمبر 28, 2021 5:11 pm